Fizetés, szállítás
Fizetési lehetőségek:
Bankkártya
Utánvét
Kiszállítás feltételei, átvételi lehetőségek:
A Szolgáltató biztosítja a megrendelt termék megfelelő csomagolását, és a kísérő dokumentumok elküldését.
A Webáruházban leadott rendelések kiszállítása Magyarország területén az MPL futárszolgálattal történik az online rendelés során a Vásárló által megadott címre. A csomag biztosított küldeményként kerül feladásra.
A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan címet megadni (munkahely címe), ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket. Amennyiben a Vásárló munkahelyének címére kéri a szállítást, feltétlenül gondoskodj róla, hogy tudjanak a csomag érkezéséről és legyen valaki, aki azt át tudja venni (pl.: portás stb.), valamint rendelkezzen az átvételhez szükséges összeggel.
A küldeményről, annak feladásakor a Szolgáltató elküldi a Vásárló részére e-mail –ben a csomagazonosító számát, aminek segítségével lekövetheti csomagja útját a fuvar.hu/tracking oldalon.
Ha az első kiszállításkor a futár nem találja a Vásárlót az általa megadott szállítási címen, akkor egy értesítőt hagy a postaládádban, vagy az ajtón a telefonszámával. A következő napon a csomag újra kiszállításra kerül, ill. a Vásárlónak lehetősége van a futárral az értesítőn megadott telefonszámon másik időpont egyeztetésre.
A futárszolgálat összesen kettő kézbesítést kísérel meg, – Vásárlónak felróható okból -, majd 5 napig őrzi a postán, s ha a Vásárló nem veszi át ez idő alatt a csomagot, akkor a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt tovább értékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben Vásárló a meghirdetett szállítási költséget köteles megfizetni a Szolgáltató részére.
Kiszállítás költsége:
A Szolgáltató előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Webáruház erre szolgáló felületein.
Szállítási díjak Magyarország területén belül:
• Házhoz, Postapontra, és Postára szállítás költsége: 1.490 Ft
• Csomagautomatába szállítás költsége: 1.190 Ft
• Elállás esetén visszaszállítási díj: 1.490 Ft
Kezelési költség: Utánvétes fizetési mód esetén minden vásárló számára 590 Ft értékű kezelési költség kerül felszámításra.
A végső fizetendő összeg a kosár végén minden esetben látható.
Szállítási díjak külföldre (Magyarország területén kívül):
Külföldre való szállításnál kizárólag bankkártyás fizetést fogadunk el. Utánvételes fizetésre nincs lehetőség. A szállítható országokkal-, és szállítási díjjal kapcsolatban kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot!
Csomagszállítás határideje:
A megrendelés kiszállításának határideje 2-5 munkanap.
A Szolgáltató előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem a Szolgáltató, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén.
A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha
1. a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
2. a szerződést a felek megállapodása szerint, vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
A megrendelt termékek kézbesítésekor a futár jelenlétében a Vásárló köteles meggyőződni a csomag sértetlenségéről. Sérült csomag esetén a Vásárló megtagadhatja annak átvételét, amit a futárral jegyzőkönyveztetni kell. Sérült csomagot a Vásárló csak saját felelősségére vehet át. Ilyen esetben a Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetlegesen megsérült, vagy hiányos termékekért.
Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.
Ha a termék bármely kívülálló okból nem lenne készleten, akkor a vásárlót telefonon illetve e-mailben tájékoztatunk a várható beérkezésről illetve szállítási idejéről.
Fontos:
Amennyiben munkahelyed címére kéred a szállítást, feltétlenül gondoskodj róla, hogy tudjanak a csomag érkezéséről és legyen valaki, aki átvegye azt (pl.: portás stb.), valamint rendelkezzen az átvételhez szükséges összeggel.
További kérdés esetén kérlek nézd meg a Gyakran ismételt kérdések oldalunkat vagy írj nekünk üzenetet a Kapcsolat fülön keresztül, vagy a vadkalandshop@gmail.com e-mail címünkre.
Köszönjük, hogy nálunk vásároltál!
- Vadkaland-shop -