Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Fizetés, szállítás

Fizetési lehetőségek:

Bankkártya
Utánvét

 

Kiszállítás feltételei, átvételi lehetőségek:

A Szolgáltató biztosítja a megrendelt termék megfelelő csomagolását, és a kísérő dokumentumok elküldését.

A Webáruházban leadott rendelések kiszállítása Magyarország területén az MPL futárszolgálattal történik az online rendelés során a Vásárló által megadott címre. A csomag biztosított küldeményként kerül feladásra.

A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben Vásárló ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként célszerű olyan címet megadni (munkahely címe), ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket. Amennyiben a Vásárló munkahelyének címére kéri a szállítást, feltétlenül gondoskodj róla, hogy tudjanak a csomag érkezéséről és legyen valaki, aki azt át tudja venni (pl.: portás stb.), valamint rendelkezzen az átvételhez szükséges összeggel.

A küldeményről, annak feladásakor a Szolgáltató elküldi a Vásárló részére e-mail –ben a csomagazonosító számát, aminek segítségével lekövetheti csomagja útját a fuvar.hu/tracking oldalon.

Ha az első kiszállításkor a futár nem találja a Vásárlót az általa megadott szállítási címen, akkor egy értesítőt hagy a postaládádban, vagy az ajtón a telefonszámával. A következő napon a csomag újra kiszállításra kerül, ill. a Vásárlónak lehetősége van a futárral az értesítőn megadott telefonszámon másik időpont egyeztetésre.

A futárszolgálat összesen kettő kézbesítést kísérel meg, – Vásárlónak felróható okból -, majd 5 napig őrzi a postán, s ha a Vásárló nem veszi át ez idő alatt a csomagot, akkor a futár a terméket visszaszállítja Szolgáltatóhoz és a Szolgáltató azt tovább értékesítheti, a megrendelést pedig törölheti. Ilyen esetben Vásárló a meghirdetett szállítási költséget köteles megfizetni a Szolgáltató részére.

 

Kiszállítás költsége:

A Szolgáltató előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Webáruház erre szolgáló felületein.

Szállítási díjak Magyarország területén belül:

•    Házhoz, Postapontra, és Postára szállítás költsége: 1.490 Ft
•    Csomagautomatába szállítás költsége: 1.190 Ft
•    Elállás esetén visszaszállítási díj: 1.490 Ft

Kezelési költség: Utánvétes fizetési mód esetén minden vásárló számára 590 Ft értékű kezelési költség kerül felszámításra.

A végső fizetendő összeg a kosár végén minden esetben látható.

Szállítási díjak külföldre (Magyarország területén kívül):

Külföldre való szállításnál kizárólag bankkártyás fizetést fogadunk el. Utánvételes fizetésre nincs lehetőség. A szállítható országokkal-, és szállítási díjjal kapcsolatban kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot!


Csomagszállítás határideje:

A megrendelés kiszállításának határideje 2-5 munkanap.

A Szolgáltató előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem a Szolgáltató, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén.

A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha

    1. a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
    2. a szerződést a felek megállapodása szerint, vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

A megrendelt termékek kézbesítésekor a futár jelenlétében a Vásárló köteles meggyőződni a csomag sértetlenségéről. Sérült csomag esetén a Vásárló megtagadhatja annak átvételét, amit a futárral jegyzőkönyveztetni kell. Sérült csomagot a Vásárló csak saját felelősségére vehet át. Ilyen esetben a Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetlegesen megsérült, vagy hiányos termékekért.

Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

Ha a termék bármely kívülálló okból nem lenne készleten, akkor a vásárlót telefonon illetve e-mailben tájékoztatunk a várható beérkezésről illetve szállítási idejéről.

 

Fontos:

Amennyiben munkahelyed címére kéred a szállítást, feltétlenül gondoskodj róla, hogy tudjanak a csomag érkezéséről és legyen valaki, aki átvegye azt (pl.: portás stb.), valamint rendelkezzen az átvételhez szükséges összeggel.


További kérdés esetén kérlek nézd meg a Gyakran ismételt kérdések oldalunkat vagy írj nekünk üzenetet a Kapcsolat fülön keresztül, vagy a vadkalandshop@gmail.com e-mail címünkre.

Köszönjük, hogy nálunk vásároltál!

- Vadkaland-shop -