Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan léphetek kapcsolatba veletek?

A Kapcsolat menüponton keresztül bármikor írhatsz nekünk, s amilyen gyorsan tudunk válaszolunk rá. Kizárólag sürgős esetekben hívd a 0670/708-8563 telefonszámot hétköznap 9:00-16:00 óra között.


Ki szállítja ki a megrendelt terméket?

Magyarország területén az MPL futárszolgálat munkatársai szállítják házhoz a megrendelt termékeket, ami mellett van még lehetőség PostaPonti vagy Csomagautomatás átvételre is.


Külföldről is lehet vásárolni?

Korlátozottan, de igen. További információkért vedd fel kérlek velünk a kapcsolatot.


Van lehetőség személyes vásárlásra?

Nincs. Jelenleg webáruházként működünk és nincs lehetőség személyes vásárlásra.


Hogyan fizethetek?

Az általad kiválasztott terméket a webshopban azonnal kifizetheted banki előre utalással, bankkártyával vagy paypal-al, illetve utánvét esetén készpénzzel vagy bankkártyával. A rendelés során te választhatod ki a számodra megfelelő fizetési lehetőséget.


A feltüntetett árak bruttó árak?

Igen (de mivel a Szolgáltató áfa mentesen számláz, ezért nincs különbség a nettó és a bruttó árak között).


Valahol láthatom, hogy milyen státuszban van a rendelésem?

Amennyiben regisztrált felhasználóként vásároltál, a fiókodba belépve, jobb felül a neved alatt lenyíló menüpontok közül válaszd a Korábbi rendeléseim menüpontot, s az új ablakban jobb oldalt felül az Állapot mellett láthatod a rendelésed státuszát.


Szeretném módosítani a szállítási címem, mit tegyek?

Regisztrált felhasználóként a fiókodba belépve, a Címadatok módosítása menüponton keresztül tudod módosítani a szállítási címedet. Amennyiben folyamatban levő rendelésedről van szó, akkor írj nekünk a Kapcsolat menüponton keresztül a szállítási cím változtatási szándékodról, s ha még gyártás alatt van a terméked, akkor a kiszállítási címedet utólag is tudjuk módosítani. Abban az esetben, ha már futárszolgálatnál van a terméked, akkor a futárszolgálatnál megadott telefonszámán keresztül kérheted a kiszállítási cím módosítást.


Van lehetőségem törölni vagy módosítani a rendelésem?

Igen, abban az esetben, ha a megrendelt termék gyártását még nem kezdtük el. Ebben az esetben kérünk, hogy a változtatási igényeidet a rendelésed azonosítójával jelezd nekünk a Kapcsolat menüponton keresztül.


Egyesíthetem két egymást követő rendelésemet?

Igen, a két rendelésedet összetudjuk vonni és egy csomagban elküldeni neked, abban az esetben, ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak. Mielőtt leadnád a második rendelésedet, a megjegyzés rovatban tüntesd fel, hogy egyben kéred a szállítást a korábbi rendeléseddel! Amennyiben a megjegyzés rovatba elfelejtetted beleírni, a lehető legrövidebb időn belül jelezd felénk a Kapcsolat menüponton keresztül.


Mit tegyek, ha nem az általam megrendelt terméket kaptam meg?

Ebben az esetben kérlek írj nekünk egy levelet a Kapcsolat menüponton keresztül.


Mit csináljak, ha nem lett jó a méret, amit rendeltem?

Az ezzel kapcsolatos teendőket, az alábbi menüpontban részletezzük: Termék csere | Visszaküldés | Garancia


Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam?

Az ezzel kapcsolatos teendőket, az alábbi menüpontban részletezzük: Termék csere | Visszaküldés | Garancia


Mennyi idő alatt készül el a rendelésem, illetve kapom meg?

Ezt több tényező is befolyásolja, de átlagosan 1-2 munkanap alatt készül el a termék, amire még rájön a szállítási idő is, ami 1-3 munkanap. Ezért átlagosan 2-5 munkanap a kézhezvétel a megrendeléstől számítva.


Honnan tudom, hogy mikor érkezik a csomagom?

Amennyiben még nem kaptál értesítést a szállításról: írj nekünk a Kapcsolat menüponton keresztül, s utána járunk. :)
Amennyiben már kaptál értesítést a szállításról: a futárcégtől kapott csomagszámmal tudod nyomon követni a csomagod, a https://fuvar.hu/tracking oldalon.


Milyen márkájú pólókra és ruhákra kerül a grafika?

Főként Malfini (régen Adler) és Sol's termékekkel dolgozunk, mert strapabíró és jó minőségű.


Milyen technológiával kerülnek fel a grafikák a pólóra és ruházatokra?

A pólón lévő grafika DTG vagy DTF nyomtatással készül, ami rendkívül kopásálló. A nyomat rendkívül jó mosásállósággal rendelkezik.


Hogyan mossak/vasaljak?

Minden termék alatt lévő Leírás és Paraméterek menüpontban szerepel a mosási és vasalási utasítás.


Amennyiben nem sikerült választ kapni a kérdéseidre, írj nekünk a Kapcsolat menüponton keresztül, és mi amint tudunk válaszolunk a kérdésedre, vagy amennyiben szükséges felvesszük veled a kapcsolatot! Köszönjük!